מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזה בעל מקצוע אתם מחפשים?

כיצד מתמודדים עם מסמך צוואה?

עם לכתם של ההורים לעולמם, אתם מוצאים את עצמכם בפעם הראשונה לוקחים אחריות על המשפחה כולה ועוסקים באחת מן המלאכות המאתגרות ביותר שיש בכל משפחה – העיסוק בירושה. על מנת שתוכלו להביא לתוצאות מיטביות מבחינת כל בני המשפחה חשוב לעבוד בצורה משפטית מסודרת. בדיוק בשביל זה עורך דין אוהד שוהם מלווה את המשפחות לאורך כל ההליך המשפטי.

כיצד מתמודדים עם מסמך צוואה?

סדר פעולות ידוע מראש למימוש צוואה

בלית ברירה אתם נאלצים להיפרד מההורים ולהתחיל ללמוד איך נראים החיים שלכם מחדש. זהו אתגר עצום בכל קנה מידה אפשרי אך לעיתים קרובות הוא אף כפול ומכופל כאשר אתם נאלצים בין רגע להתמודד גם עם עניינים משפטיים סבוכים לטובת כל בני המשפחה. בבואכם לבקש מרשם הירושות צו ירושה, אתם צריכים לאסוף את עצמכם כמשפחה ולקבל החלטות אשר ישפיעו על כל בני המשפחה לטווח הארוך בצורה מקצועית.

 

טיפול משפטי מקצועי וליווי עורך דין

לעיתים, בני המשפחה יכולים לבחור להתמודד לבדם עם האתגרים המשפטיים. אולם מכל הבחינות, רצוי מאוד ליצור קשר עם עורך דין לענייני ירושה אשר יכול ללוות אתכם בתהליך המשפטי אל מול רשם הירושות או בית המשפט. כך, במקרה והצוואה עליה חתומים ההורים שלכם זוכה להתנגדויות מגורמים חיצוניים, אתם יכולים לתת לכך מענה בו במקום. במקום להיסחב בדיונים משפטיים לאורך שנים, עורך דין מקצועי יכול לשמור על הזכויות שלכם ולקצר את הליך.

 

איך שומרים על כל הזכויות שלכם?

הגנה על זכויות באה לידי ביטוי בדמות צוואה ובזכות זה שאתם, היורשים הרשומים בצוואה יכולים לקבל את מלוא הצוואה מבלי שתבוצע חלוקה מחודשת של הנכסים. עורך דין מפולפל ומקצועי יכול להביא אתכם בדיוק לנקודה הזו עם קצת מאמץ ונכונות לשמור על הזכויות שלכם. במרבית המקרים לא מדובר רק על נכסים פיננסים ויש גם משמעות לנכסים פיזיים בעלי ערך רגשי רב לכל בני המשפחה, כמו בית המגורים הנוסטלגי. כך שמבחינתכם יש לכם את כל הסיבות שבעולם להיאבק על הזכויות שלכם ולהביא למימוש מלא של הצוואה כפי שנכתבה בידי ההורים היקרים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפעול בעזרת עורך דין מיומן בתחומו.

עורך הדין אוהד שוהם מלווה משפחות רבות בשנים האחרונות על מנת להגיע למצב של מיצוי ההליך המשפטי וקבלת צו מימוש ירושה מלא. לפרטים נוספים ויצירת קשר לייעוץ אישי, פנו למספר: 077-510-0268.

מאמרים נוספים

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support