מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזה בעל מקצוע אתם מחפשים?

שירותי רכב ודרך

רבים עושים שימוש בכלי רכב זה או אחר על מנת להגיע ממקום למקום, להסיע סחורה או להסיע אנשים אחרים. כיום לכל משפחה יש לפחות שני כלי רכב והכבישים מלאים במכוניות ששוטפות את כל רחבי הארץ. תקלה ברכב עלולה לקרות בכל מקום, זה עולו להיות פנצ'ר בגלגל, תקלה במנוע או אפילו אוטו שלא נפתח. כאשר אנו נקלעים לתקלה ברכב במהלך הנסיעה, כל מה שנרצה זה שיגיע מישהו ויתקן לנו את הרכב. חברות ביטוח רבות מספקות אפשרות של שירותי רכב ודרך למקרים כאלו בדיוק.

שירותי רכב ודרך – מה זה אומר בעצם?

כל מי שנוהג ברכב יודע שיש לדאוג לו שיהיה תקין, למלא דלק ולבדוק מים ושמן מידי פעם. אך ישנן תקלות אשר אינן קשורות להתנהלות הרגילה ואז קיים צורך באיש מקצוע מיומן שיעיף מבט:

  • אחת התקלות הנפוצות היא קריעה של רצועה באמצע הנסיעה. זה עלול לקרות בעיקר הרכבים יותר ישנים אך גם רכבים חדשים עלולים לסבול ממנה. הרצועות מחברות בין כמה חלקים עיקריים המנוע וקריעה תביא להתחממות מהירה של האוטו על כדי השבתתו. אם אחת הנורות או יותר נדלקות לפתע בלוח המכוונים יש לעצור את הרכב מיד ולהתקשר לחברת שמספקת שירותי דרך.
  • כאשר אנו יוצאים עם הרכב לטיול יש להקפיד שלא להיכנס למקומות שלא מתאימים לרכב שלנו. גם רכבים 4*4 עשויים להיקלע לצרות ולכן יש להיות ערניים. גרירת הרכב היא לעיתים המוצא היחידי ורק חברות איכותיות ומנוסות יספקו לכם את השירות בזמן.
  • המצבר הוא חלק רטן וחשוב שבלעדיו אי אפשר להניע את הרכב. אם המצבר חלש כדאי להחליפו בחדש או משופץ. לא נעים להיתקע רחוק מהבית כאשר הרכב לא מניע. ולא תמיד יש מישהו שיעצור להניע אתכם עם כבלים.

הצלה מהירה ובטוחה

הרכב שיגיע לסייע לכם הוא בדרך כלל רכב גרר אשר מצויד בכל מה שנחוץ על מנת לטפל ברכב. לא תמיד יהיה  עליו לגרור את הרכב אך גם אם כן אז הוא יביא אתכם למוסך המוכר שלכם. כדאי לפנות רק לחברות מוכרות כך שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support