מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזה בעל מקצוע אתם מחפשים?

יש לו תפקיד נחוץ, חשוב וקבוע בכל חלל מאוכלס – בבית, בעסק ואפילו ברחוב. ובשל כך, ריהוט משמעותי למדיי ובגדר מוצר חובה שאין להקל ראש בבחירתו. כאשר אנחנו מתכננים ומעצבים את הבית, עלינו לבחור את הריהוט בקפידה תוך שקלול מספר גורמים.

מחפשים ריהוט חדש?

עוברים לבית חדש וזקוקים לבחירת ריהוט? החלטתם לשפץ ולהחיות את מראה הבית? עוברים למשרד חדש וזקוקים לרהיטים? כך תרהטו נכון –

  • קו עיצוב הרמוני – זכרו שישנם פריטי ריהוט רבים בכל חלל ועליהם להתכתב אחד עם השני. לכן, יש לבחור בשפה עיצובית אחידה והרמונית שלא תייצר "כאוס" של צבעים, עיצובים וצורות. רצוי להתחיל מפריט ריהוט אחד וחשוב (למשל, מערכת ישיבה) ולהתקדם הלאה בהדרגה (אל שולחן הקפה והמזנון למשל).
  • פונקציונליות – ריהוט, מלבד היותו פריט אסתטי ודקורטיבי, משרת מטרות פונקציונליות. לכן, חשוב מאוד שהוא יספק את הצורך הזה כראוי. כלומר – חשוב לבחור בפריטי ריהוט שיהיו נוחים, ישתלבו בחלל כראוי תוך ניצול יעיל של מקום ויענו על כלל הצרכים. למשל – ספה מתכווננת שיכולה להפוך למיטה בעת הצורך, וגם בעלת חלל אכסון מותאם.
  • תחזוקה – ישנה חשיבות לבחירת פריטי ריהוט קלים לתחזוקה. למשל – שניתן יהיה להסיר מהם את הכתמים בקלות. יש לבחון היטב ובקפידה את אפשרויות התחזוקה והניקיון של כל פריט בטרם רכישתו.

מתייעצים עם מומחים

אדריכלים ומעצבי פנים מתמחים בתכנון עיצוב החלל. בעוד אנו רואים חלל ריק, הם כבר מחיים בדמיונם את האזור ומצליחים לראות בבירור ובאופן מובהק כיצד כל הרהיטים ישתלבו אלו עם אלו. לכן, מומלץ מאוד להיוועץ עמם טרם רכישת הריהוט. גם במקרים בהם אתם מתעתדים לשנות את עיצוב הבית, ישנה חשיבות להיוועצות שכן הם עשויים להמליץ לכם על פריטי ריהוט שכלל לא הייתם לוקחים בחשבון, אך שילובם ישנה את החלל וישפר אותו באופן משמעותי.

מקליקים למידע

הרשת האינטרנטית גועשת ושופעת במידע. לכן, במקום לעבור חנויות רהיטים אחת אחרי השנייה, תוכלו להיות מכווני מידע מראש. באמצעות חיפוש מושכל באינטרנט תוכלו לבחור את חנויות הריהוט המומלצות ביותר מראש ולגשת אליהן. בנוסף, תוכלו לחפש ברשת המלצות אחר אדריכלים ומעצבים.

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support