מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזה בעל מקצוע אתם מחפשים?

עסקים רבים מנסים לקדם את המכירות שלהם בדרכים שונות, ביניהן מודעות בעיתונות, פרסום ברשת האינטרנט, כרטיסי ביקור ועלונים בתאי דואר. פרסום על גבי שילוט הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסום העסק ומומלץ לברר פרטים בנושא זה. ייצור שלטים, קד"מ נעשה על ידי חברות ייעודיות שמסוגלות לעמוד בכל הפרמטרים הדרושים. כאשר אנו מדברים על פרסום על גבי שלטים ישנה חשיבות גדולה לגודל השלט, מיקומו, האיכות שלו והאם הוא מואר או לא.

ייצור שלטים, קד"מ – מה אתם מפרסמים?

כל עסק הוא שונה באופן מובהק מחברו ועל כן גם שיטת הפרסום תהייה שונה בתכלית:

  • אם מדובר על עסק שנמצא במקום לא מרכזי אז כדאי לדאוג להאיר אותו היטב. שלט מואר וגדול יעשה את העבודה ויגרור אליו אנשים רבים שיזהו אותו למרחוק.
  • שילוט יכול להיות גם פתרון מצוין בתוך חנויות ובתי עסק שונים. הכוונה או הבהרות שונות על גבי שלטים נחים וברורים ישליטו סדר בחנות ויתרמו להתנהלות תקינה של העסק.
  • השלט יכול להיות עשוי מחומרים שונים. בכל מקרה היות והוא אמור להיות מוצב תחת כיפת השמיים אז יש לוודא שהוא עשוי מחומרים איכותיים שאינם מחלידים ולא מתפרקים עם הרוח.
  • גודל השלט הוא חשוב מאוד ואם תציבו שלט קטן מידי בגובה רב אז אף אחד לא יבחין בו והוא יאבד את המשמעות.

שלטים על הגגות

הצבת שלט דורשת במקרים רבים אישור מהרשות המקומית. לא מומלץ להציב שלט ללא אישור מה שעלול להביא לקנסות ואולי להסרת השלט. מכיוון שההשקעה בשלט היא גדולה מאוד אז לא כדאי לקחת סיכונים ויש ללכת על פי החוק המקומי בנושא. התאורה היא נושא בפני עצמו ולא כדאי לוותר על עבודה מקצועית ביותר. על כן כדאי לפנות רק לחברה מנוסה שישי לה את כל האמצעים על מנת לייצר שלט מקצועי ואיכותי.

חשוב שהשלט יהיה רלוונטי לעסק. כדאי להתייעץ עם מי שמבין ולייצר את השלט האופטימלי ביותר מבחינת הכיתוב. סוג הכיתוב, גודלו והצבע שלו הם פרטים שקשורים למשרד פרסום שידע להחליט באילו צבעים להשתמש.

 

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support